מענה קולי וקבלת הודעות
קבלת הודעות. רישום ההודעות בטבלה מסודרת ודיווח ללקוח עפ"י בקשה שלו ב:SMS, מייל, קובץ משותף. מענה מקצועי, כל לקוח והאפיון שלו אפשרות לטיפול המשך כמו: קביעת פגישה, תזכורות, סידור עבודה וכו' קבלת הודעות. רישום ההודעות בטבלה מסודרת ודיווח ללקוח עפ"י בקשה שלו ב:SMS, מייל, קובץ משותף.
מענה מקצועי, כל לקוח והאפיון שלו.
אפשרות לטיפול המשך כמו: קביעת פגישה, תזכורות, סידור עבודה וכו'
• קבלת הודעות, רישום ההודעות בטבלה מסודרת ודיווח ללקוח עפ"י בקשתו ב: SMS, מייל, קובץ משותף ועוד.
• מענה מקצועי - כל לקוח והאיפיון שלו, התאמה של המענה לפי העיסוק של הלקוח.
• אפשרות לטיפול המשך כמו: קביעת פגישה, תזכורות, סידור עבודה וכו'.