מענה קולי וקבלת הודעות
                                
                            קבלת הודעות. רישום ההודעות בטבלה מסודרת ודיווח ללקוח עפ"י בקשה שלו ב:SMS, מייל, קובץ משותף. מענה מקצועי, כל לקוח והאפיון שלו אפשרות לטיפול המשך כמו: קביעת פגישה, תזכורות, סידור עבודה וכו' קבלת הודעות. רישום ההודעות בטבלה מסודרת ודיווח ללקוח עפ"י בקשה שלו ב:SMS, מייל, קובץ משותף.
 מענה מקצועי, כל לקוח והאפיון שלו.
אפשרות לטיפול המשך כמו: קביעת פגישה, תזכורות, סידור עבודה וכו'
• קבלת הודעות, רישום ההודעות בטבלה מסודרת ודיווח ללקוח עפ"י בקשתו ב: SMS, מייל, קובץ משותף ועוד. 
• מענה מקצועי - כל לקוח והאיפיון שלו, התאמה של המענה לפי העיסוק של הלקוח.
• אפשרות לטיפול המשך כמו: קביעת פגישה, תזכורות, סידור עבודה וכו'.